Страница 1 от 1

Анонимност на работното място

МнениеПубликувано на: 03 Май 2018, 16:30
от schwarzwolf
Здравейте.

На работа често обслужвам клиенти по телефона. Някога се случва същите клиенти да идват в офиса и по някаква причина да питат с кой са разговаряли. Любопитно ми е, имам ли право да откажа да се представя на клиент когато това не се налага, за да бъде обслужен?

В смисъл, понякога просто така си питат, "С кой говорих ако не е тайна?" Без това реално да му влиза в работата или по някакъв начин да допринася нещо за качеството на обслужване. И не става въпрос за оплаквания и такива неща. Естествено аз им се представям но, както казах има специфични случаи и ситуации в които не мисля, че реално има нужда да им се представям и да им даваме обяснения с кой са говорили.

Какво мислите?

Re: Анонимност на работното място

МнениеПубликувано на: 04 Май 2018, 00:24
от katerinakuch
Разбира се, че имате такова право.

Re: Анонимност на работното място

МнениеПубликувано на: 04 Май 2018, 09:26
от vaskovasko
Аз пък като клиент имам право да знам кой ме обслужва. Иначе сте си чисти спамъри най-вероятно.

Re: Анонимност на работното място

МнениеПубликувано на: 04 Май 2018, 22:41
от nikodim77
Част от отговора на въпроса на schwarzwolf се извeджда от редица текстове на ЗЗП вкл. и на ЗЗД. Така зададен въпросът е относителен и респективно отговорът му би бил относителен. Зависи от това какъв продукт се предлага от фирмата (услуга/и/, стоки, консултации...), така също, какво си говорите по телефона, какво им се предлага, („обещава”) при какви условия и т.н. Накратко, каква е ролята на schwarzwolf – „телефонист” тоест, коя част от веригата по договарянето е „телефониста” между клиента и фирмата...? В крайна сметка всяка търговска сделка си е договор. Така че, считам, че клиента има право да знае, с кого е разговарял. Нямам предвид всички лични данни, но поне име или/и/ фамилия.
Иначе на въпроса; "С кой говорих ако не е тайна?" отговорът може и да бъде просто - С мен! :D

пп. А Вие schwarzwolf, не се ли представяте по име - разговаряйки с клиентите? :roll: