Анонимност на работното място
Публикувано на: 03 Май 2018, 16:30
Здравейте.
На работа често обслужвам клиенти по телефона. Някога се случва същите клиенти да идват в офиса и по някаква причина да питат с кой са разговаряли. Любопитно ми е, имам ли право да откажа да се представя на клиент когато това не се налага, за да бъде обслужен?
В смисъл, понякога просто така си питат, "С кой говорих ако не е тайна?" Без това реално да му влиза в работата или по някакъв начин да допринася нещо за качеството на обслужване. И не става въпрос за оплаквания и такива неща. Естествено аз им се представям но, както казах има специфични случаи и ситуации в които не мисля, че реално има нужда да им се представям и да им даваме обяснения с кой са говорили.
Какво мислите?
На работа често обслужвам клиенти по телефона. Някога се случва същите клиенти да идват в офиса и по някаква причина да питат с кой са разговаряли. Любопитно ми е, имам ли право да откажа да се представя на клиент когато това не се налага, за да бъде обслужен?
В смисъл, понякога просто така си питат, "С кой говорих ако не е тайна?" Без това реално да му влиза в работата или по някакъв начин да допринася нещо за качеството на обслужване. И не става въпрос за оплаквания и такива неща. Естествено аз им се представям но, както казах има специфични случаи и ситуации в които не мисля, че реално има нужда да им се представям и да им даваме обяснения с кой са говорили.
Какво мислите?