Моля за съвет с рекламация на телефон
Публикувано на: 16 Юли 2019, 00:12
Телефонът е на месец и половина, закупен е от мобилен оператор. След около две седмици ползване установих повреда и го занесох за рекламация, от оператора го взеха на 13.06 на 9.07 получих смс, че телфонът е готов и мога да си го взема от техен офис. Отидох на 12.07 и отказаха да ми го дадът, понеже не съм носил сервизната карта. Отидох на 15.07 със сервизната карта и установих, че е премахнат стъкленият протектор и е заменен с обикновено фолио или както там се нарича, в сервизната карта е описано, че телефонът е предаден със стъклен протектор. Отказах да взема телефона в това състояние. Помолиха да отида пак на 16.07, когато щяло да има решение по въпроса. Доколкото разбрах на телефона е сменена някаква централна платка.
Въпросът ми е имам ли право да поискам замяна на телефона с нов, защото долколкото ми е ясно подмянята на този елемент е сериозен дефект и едва ли може да се извърши качествено в сервиз, а телефонът не е евтин и е заплатен изцяло. Другият въпрос е ако не ми сменят протектора в КЗП ли да се жалвам или направо искова молба?
Благодаря предварително.
Въпросът ми е имам ли право да поискам замяна на телефона с нов, защото долколкото ми е ясно подмянята на този елемент е сериозен дефект и едва ли може да се извърши качествено в сервиз, а телефонът не е евтин и е заплатен изцяло. Другият въпрос е ако не ми сменят протектора в КЗП ли да се жалвам или направо искова молба?
Благодаря предварително.