Здравейте.
На работа често обслужвам клиенти по телефона. Някога се случва същите клиенти да идват в офиса и по някаква причина да питат с кой са разговаряли. Любопитно ми е, имам ли право да откажа да се представя на клиент когато това не се налага, за да бъде обслужен?
В смисъл, понякога просто така си питат, "С кой говорих ако не е тайна?" Без това реално да му влиза в работата или по някакъв начин да допринася нещо за качеството на обслужване. И не става въпрос за оплаквания и такива неща. Естествено аз им се представям но, както казах има специфични случаи и ситуации в които не мисля, че реално има нужда да им се представям и да им даваме обяснения с кой са говорили.
Какво мислите?
- Дата и час: 27 Ное 2024, 02:11 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Анонимност на работното място
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
4 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Анонимност на работното място
Разбира се, че имате такова право.
- katerinakuch
- Активен потребител
- Мнения: 1162
- Регистриран на: 28 Юни 2007, 12:27
Re: Анонимност на работното място
Аз пък като клиент имам право да знам кой ме обслужва. Иначе сте си чисти спамъри най-вероятно.
- vaskovasko
- Потребител
- Мнения: 160
- Регистриран на: 24 Мар 2010, 00:37
Re: Анонимност на работното място
Част от отговора на въпроса на schwarzwolf се извeджда от редица текстове на ЗЗП вкл. и на ЗЗД. Така зададен въпросът е относителен и респективно отговорът му би бил относителен. Зависи от това какъв продукт се предлага от фирмата (услуга/и/, стоки, консултации...), така също, какво си говорите по телефона, какво им се предлага, („обещава”) при какви условия и т.н. Накратко, каква е ролята на schwarzwolf – „телефонист” тоест, коя част от веригата по договарянето е „телефониста” между клиента и фирмата...? В крайна сметка всяка търговска сделка си е договор. Така че, считам, че клиента има право да знае, с кого е разговарял. Нямам предвид всички лични данни, но поне име или/и/ фамилия.
Иначе на въпроса; "С кой говорих ако не е тайна?" отговорът може и да бъде просто - С мен!
пп. А Вие schwarzwolf, не се ли представяте по име - разговаряйки с клиентите?
Иначе на въпроса; "С кой говорих ако не е тайна?" отговорът може и да бъде просто - С мен!
пп. А Вие schwarzwolf, не се ли представяте по име - разговаряйки с клиентите?
- nikodim77
- Активен потребител
- Мнения: 1289
- Регистриран на: 23 Апр 2009, 14:29
4 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 55 госта