начало

Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й Тълкувателното решение: Давността тече за всяка вноска по кредита от падежа й

Спор с мобилен оператор. Моля за помощ.

Поставяне и решаване на правни казуси
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Спор с мобилен оператор. Моля за помощ.

Мнениеот veronica84 » 02 Ное 2022, 09:04

Здравейте, моля да ми помогнете в казуса, тъй като въпреки, че сумите, които искам да си взема не са големи, не искам да оставям операторите да си правят каквото поискат с хората. А на темата може да попаднат след време и други хора, на които да им е от полза.
Казуса е следният:
Имам договор за интернет, който е сключен преди 10 г. Срока е бил 2 г и не съм го преподписвала.

Реших да сменя оператора.

1. Когато отидох да заявя това, от настоящия оператор ме накараха да платя 3 вноски, защото било неустойка. Била съм в договор.

- Платих 90 лв.,
и едва тогава ми приеха заявлението за едномесечно предизвестие за прекратяване на договора.

Прочетох, че има забрана да се искат неустойки и подадах възражение по имейл на оператора, че договора е безсрочен и т.н.
Ефекта на това, е че получих смс, в който пише, че в резултат на жалбата, тези 90 лв са ми възстановени, като депозит по договора???? Какво означава това??Защо не ми ги дават, а стоят по договор, който е в предизвестие за прекратяване?

2. Носех устройството, което са ми дали за да им го върна, но не го приеха- трябвало да изтече договора.
Добре, но, след като излязох от магазина, от дебитната ми карта ми взеха 140 лв, без да има посочено основание за това. Подозирам, че е докато върна устройството.

Тъй като, предизвестиеето от 30дни изтича МОЛЯ, за съвет как да процедирам и да си върна тези 230 лв. И да се откъсна от тях.

Желая Ви здраве и успешен ден!
veronica84
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 02 Ное 2022, 08:49

Re: Спор с мобилен оператор. Моля за помощ.

Мнениеот ivanov_p » 02 Ное 2022, 09:14

Нищо не може да се каже без да се прочете договора и следващата кореспонденция.
ivanov_p
Активен потребител
 
Мнения: 4507
Регистриран на: 26 Ное 2013, 19:53

Re: Спор с мобилен оператор. Моля за помощ.

Мнениеот veronica84 » 02 Ное 2022, 09:17

Да, прав сте. Но, договор от преди 10 г не пазя. Не знам къде е .
Това означава ли, че трябва да се откажа?
veronica84
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 02 Ное 2022, 08:49

Re: Спор с мобилен оператор. Моля за помощ.

Мнениеот guest1 » 02 Ное 2022, 09:50

veronica84 написа:Да, прав сте. Но, договор от преди 10 г не пазя. Не знам къде е .
Това означава ли, че трябва да се откажа?

Здравейте. Не, не означава - че трябва да се откажете. Просто сменете подхода.
Вашето копие на договора не е необходимо - поискайте операторът да покаже неговото. И потърсете, какви са били общите условия преди 10 години и конкретните, за този тарифен план. Едва ли сте сключили "уникален" договор.

Всеки срочен договор, на който е изтекъл срока за който е сключен, автоматично се превръща в безсрочен. Със срок на предизвестие от 30 дни.
А въпросното устройство - ако не сте го платили, а е дадено за послужване - едва ли става за нещо За 10 години е морално остаряло.
Човек винаги може да се държи добре с онези, които са му безразлични.
Оскар Уайлд, „Портретът на Дориан Грей“

Това е само мнение, не сте длъжни да се съобразявате с него.
guest1
Активен потребител
 
Мнения: 2320
Регистриран на: 07 Май 2021, 01:34

Re: Спор с мобилен оператор. Моля за помощ.

Мнениеот atom22 » 04 Ное 2022, 13:15

Не разбирам как са ви взели 140лв. от дебитната карта докато сте била извън магазина? Активирала сте услуга за автоматично плащане на сметки към този оператор ли?

Но ако пренебрегна тази неяснота от моя страна, бих казал, че очаквам да ви върнат 140 + 90лв. в деня когато сте се разбрали да върнете устройството, който трябва да е в последния ден от договора.

А когато пробвахте да върнете устройството случайно да сте се карали със служителя понеже да не ви го приемат по-рано ми звучи като заяждане от тяхна страна?
atom22
Потребител
 
Мнения: 139
Регистриран на: 28 Апр 2018, 14:47


Назад към Взаимопомощ


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 37 госта


cron